Powered by Blogger.
RSS

kenangan yang terindah...

"dalam kehidupan ini...yang terindah...melalui zaman remaja..."

betul tu....
masa sekolah...adalah saat yang paling manis dalam hidup aku dan tak mungkin dapat diganti....
kerana tempoh masa itu aku benar2 menikmatinya dan aku belajar bahawa persahabatan dan perhubungan adalah pertalian yang sangat membahagiakan....

waktu itu..
apalah yang aku fikir melainkan bangun pagi dah jumpa rakan2...
satu rutin yang waktu itu ku anggap membosankan.....

tapi kini...aku merindui saat itu...
aku lemas untuk menjadi dewasa..
laluan kedewasaan itu terlalu statik bagi aku..

kita matang dan matang dalam segala hal...
walhal aku masih mahu keanak-anakan dalam diri aku...
kerana itulah yang membuatkan aku ceria...

wahai kenangan,..
kau bukan sahaia di hati...
tapi akan kekal di memori terindah ku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment