Powered by Blogger.
RSS

sayonara sem 1 prelaw...

bulan mei....
bulan hari lahir aku...
aku masuk uitm pon dalam bulan ni la..
aku kenal roomate aku, classmate aku...
pada bulan mei ni la...

bulan jun...
adoi...
seksanya.....
rindu family tak payah cakapla...
nak adapt diri sendiri susah sikitla...
homesick lagi....

bulan julai...
well...
aku dah ok sikit...
tapi...
susah gila aku nak study...
tak paham aku...
nak blah maktab...
tapi...
hehe...
tak jadi...
sebab aku minat law......
dan kerana minat lah..
aku tabahkan jugak...

bulan ogos...
Alhamdulillah...
aku dah mula paham...
dah boleh study...
dah ada kawan2...

bulan september...
pejam celik...
aku dah final...
rasa boleh jawab..

bulan oktober...
hari ni (7 oct 2009)..
bila roomate aku semua kemas2...
barang...
aku teringat masa first time jumpa diorang...
masa mula berkenalan...
bulan ni...aku tamat 1 sem...

semuanya terlalu cepat berlalu pada aku..
waktu merupakan sesuatu yang aku patut hargai...

sedar tak sedar..
aku rasa terharu....
dengan diri ku sendiri...

bukan senang nak lalui semua ni...
hehe....

hai sem 2.....
goodbye sem 1..................

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment