Powered by Blogger.
RSS

happy new year!!

Hari ini 1 januari 2010. Tirai 2009 dilabuhkan dan kita membuka lembaran baru, 2010. Saat ni masing2 sibuk je cakap pasal azam tahun baru. Azam tahun lepas tu dah ditunaikan ke?? Aku rasa awal-awal tahun macam nibukan azam je yang kita kena fikirkan tapi tentang pencapaian kita tahun lepas, muhasabah diri. Tak banyak yang aku buat tahun lepas untuk meningkatkan diri aku. Cuma banyak benda yang berlaku. Masa bergerak pantas sampai aku pun tak sedar yang aku dah makin melihat dunia nyata. Tapi banyak jugak benda yang aku belajat, pasal hidup, cita-cita dan semangat. Rasa macam baru semalam aku bangun tidur nak pergi sekolah. Sekarang, aku bangun tidur nak pergi kuliah. Dulu, aku cuma fikir belajar, jawab exam, dan main. Sekarang, kuliah+tutorial+test+assingment+presentation-tidur-makan-main=final exam;road to shah alam…penat tapi berbaloi Cuma dulu lain, sekarang lain. The most important thing, enjoy this moment for better future.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment