Powered by Blogger.
RSS

M1-04-01

Bilik aku ada 4 penghuni, iaitu aku, azie, dira and umi. Rasanya masa teringat2 masa first time jumpa dorang semua. “hai, saya shila, dari Selangor, awak?.hehe..tu lah ayat pertama aku. Skema siutttt..but now they are my friends. Mulanya memang macam susah nak suaikan diri dengan bilik baru dan kawan baru. Tapi untuk 6 bulan ni, banyak jugak cerita yang best aku kongsi dengan dorang. Aku jenis sensitive dan suka simpan dalam hati. Mungkin keadaan baru ni buat aku banyak tertekan. Sebenarnya aku ada kawan2 yang baik. Aku kira lucky sebab aku bukan lah dapat kawan yang buruk perangai or sosial lebih. Aku tahu aku banyak sangat sakitkan hati kawan2 aku, especially my roommates. Aku orang biasa yang baru nak belajar nak kenal korang. Cara lain, semua lain. So, aku pun kena berfikir cara lain. Muka, perangai tak sama dengan orang yang aku pernah rapat sebelum ni, tapi yang aku sure sama ialah dorang ‘KAWAN’ aku. Aku nak kalau someday, kita kena berpisah, kita akan sedih sebab tu lak maknanya kita kawan. Setiap masa aku kat sini, aku gunakan untuk berfikir, hidup kat tempat orang, sendiri, kita perlu kawan. Aku ngaku aku dapat semangat untuk belajar dari azie. Aku dapat keyakinan dari umi. Aku jugak dapat persefahaman dengan dira. Meh aku gambarkan kawan2 aku ni jenis yang macam mana. Aku tengok azie kuat belajar, sporting, dira pulak happy go lucky, umi pun and dialah pengimaginasi terbaik sebab dia teliti sangat..hehe..so, aku tak sabar nak jumpa dorang semua. (Korang, kalau baca, aku mintak maaf sebab banyak sakitkan hati korang and korang the best in masria..hehe..)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment